COVID-19 a budownictwo w 2021 r. w kontekście marki wg Macieja Strychalskiego z Klimas Wkręt-met

W czasie, kiedy tak wyraźnie odczuwamy skutki pandemii, większego znaczenia nabiera dobra reputacja marki. Bardziej docenia się wartości firm, które przekładają się na wszystkie płaszczyzny przedsiębiorstwa – od pracowników, poprzez zarządzanie procesami produkcji, kontrolę jakości, po obsługę klientów. Jako przedsiębiorstwo rodzinne na tych wartościach opieramy swoją działalność. Od lat stawiamy na cyfryzację. Działamy według założeń przemysłu 4.0, co w kontekście pandemii dało nam możliwość szybkiego dostosowania się do sytuacji. Globalnym wyzwaniem jest ujednolicenie pod względem cyfryzacji całego łańcucha dostaw, a technologia jest dzisiaj najlepszym narzędziem, które pozwoli na utrzymanie dynamiki rozwoju w poszczególnych sektorach budownictwa. Nie mamy wpływu na to, jak będzie się zachowywała koniunktura, ale bazując na naszym ponad 30-letnim doświadczeniu, jesteśmy przygotowani na różne perturbacje na krajowych i zagranicznych rynkach. Dlatego skupiamy się na realizacji naszego celu, którym jest zdobywanie nowych rynków, ale też wzmacnianie świadomości marki na rynkach, na których jesteśmy obecni.

 

Wypowiedź Macieja Strychalskiego, dyrektora marketingu Klimas Wkręt-met, została zamieszczona w Inżynierze Budownictwa, wydanie 4/2021.

Projekt i wykonanie EVIONICA